Tisdag!

2012-01-17 @ 09:51:40 / Permalink / Allmänt / 1 kommentarer

Började dagen med att glömma trimmern hemma, såg det ganska snabbt så det var bara att brumma hem och hämta! Suck:) finns lite tider kvar i veckan, så är ni sugna på nått nytt så ring 0531-12244!

Jag vill ha sänkt skatt/moms för frisörer! Var nått parti som vill det, om dom nu ändå är igång och sänker för restauranger och så:) vore väl bra! Då ska jag vältra mig i alla pengar som blir över;) haha nej då...bättre priser så fler kan gå oftare till en riktig frisör! Hejja på det!

För övrigt så...My legs are killing me!! Tanx inzane gym! Men det suger att stå en hel dag på ben som känns som dom ska explodera;) tur jag har fina kunder som förgyller dagen!!
Kram

Kommentarer
Maria

mailade riksdagen om förslag på sänkt moms på körkort så fler kan få möjlighet till jobb. Håller helt med, sänk momsen på tjänster så vi får fler arbetstillfällen!Jag skulle absolut gå oftare till frisören om det vart lite billigare. Go for it!!

2012-01-24 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0