Gör om mig!

2011-12-29 @ 11:20:44 / Permalink / Allmänt / 2 kommentarer
För ett tag sedan hade jag en "gör om mig dag" på salongen. Det publicerades av Dalslänningen. Det var en super rolig dag! Vårat "fall" ville så gärna få en förändring i sitt utseende! Hon hade tappat 17 kg i vikt och kände sig redo!
 Hon sminade sig sällan (vara av var mascara 1-2 gånger om året) Och till frisören gick hon inte ofta.
 Jag funderade därav ut en ganska enkel med snygg makeover! Gjorde inga stora förändringar i färg utan något som är lätt att underhålla. Blev lite blandade slingor i ljust, kopprigt och guld. Makeupen är också en lätt variant som hon kan göra själv! Makeupen kommer i från Bare Minerals (kan köpas på salongen), det är en 100% mineral makeup.



Lite färg!



Lite folie:)



Och så makeup!

Hon blev otroligt fin, och var själv super nöjd! Jätte kul att tidningen ville vara med och skriva! Hoppas vi kan göra om det igen!



Kommentarer
Camilla

Skulle gärna vilja sen en "efter" bild =)

2011-12-29 @ 18:58:14
Maggan

Dalslänningen tog dom mesta bilderna, så tyvärr har jag inga bra!

2011-12-30 @ 08:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0